יבואן רשמי - Epos Sennheiser בישראל

ייעוץ והדגמה בבית הלקוח ללא תשלום​

שדרגו את חוויית העבודה עם מערכות ראש ואוזניות מתקדמות המתאימות למגוון רחב של התקנים - מחשבים ,סלולר וטלפונים שולחניים

מערכות ראש חוטיות ואל-חוטיות מבית Epos Sennheiser

מערכות ראש למחשב

מערכות הראש של EPOS Sennheiser פתרון אודיו מתקדם לשימוש עסקי ופרטי המיועד לשדרג את חוויית השמע. מערכות הראש משלבות איכות סאונד משובח עם טכנולוגיות חדשות ועיצוב ארגונומי.

מערכות ראש לטלפון

לחברת EPOS Sennheiser מגוון גדול של מערכות ראש לטלפון המתאימות בעיקר למוקדים טלפוניים ולאנשי שירות בעסקים קטנים וגדולים.

מערכות ראש אלחוטיות Bluetooth

מערכות ראש אלחוטיות EPOS Sennheiser בעלות תמיכה בגרסאות מתקדמות של Bluetooth, המספקות חיבור איכותי ויציב למגוון רחב של מקורות שמע.

מערכות ראש אלחוטיות DECT

חברת Sennheiser מציעה מגוון מערכות ראש אלחוטיות מתקדמות, ה-DECT מיועד בעיקר לשיחות טלפוניות במקומות עסקיים. ה-DECT מציע יתרונות רבים כמו חופש תנועה במהלך השיחות, בקרה ושליטה על פעולות השיחה ומיקרופונים המספקים קול ברור גם בסביבות רועשות.

להצעה משתלמת השאירו פרטים!

השילוב בין EPOS לSennheiser

EPOS, הידועה בהתמקדות שלה בפתרונות שמע מקצועיים, וSennheiser, הידועה באספקת איכות צליל יוצאת דופן, עבדו יחד כדי ליצור התקני שמע חדשניים ומתקדמים טכנולוגית. שיתוף הפעולה נועד למנף את החוזקות של שתי החברות כדי לספק למשתמשים חווית אודיו שאין כמותה, בין אם בסביבות עסקיות הדורשות תקשורת צלולה וברורה ובין אם בפעילויות פנאי, משחקים ובידור המצריכים סאונד סוחף. משתמשים יכולים לצפות לשילוב של טכנולוגיית אודיו מתקדמת, עיצוב ארגונומי ומחויבות לספק להם ביצועי אודיו מעולים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת ביותר

מייל – idanr@mehalev.com